nedeľa 12. júla 2015

Letná výzva: Mäso s kosťou

Mám toho najlepšieho muža na svete. Na dnes sme mali naplánované na obed ryby. Ale keď som ráno rozospatá poznamenala, že podľa výzvy od Florentýny máme za úlohu pripraviť mäso s kosťou, ochotne sa zobral do obchodu a priniesol mi kus bravčového karé s kosťami. No nie je úžasný?

Mäso som pripravila podľa receptu Kuchařky pro dceru - Nejlepší veprová pečeně, recept, který z vás udělá hvězdu. Trávila som nedeľné dopoludnie "alchýmiou v kuchyni", ako som to nazvala, ale oplatilo sa. Výsledok bol tak dobrý, že aj ja sama som takmer po celý čas obeda mňamkala a ochkala. Zdanlivo som tak chválila vlastný výtvor, ale v skutočnosti to bol výsledok Florentýninho zrozumiteľného podrobného návodu. Vďaka! pochutnali sme si naozaj veľmi.

A po obede sme mali ako dezert dvojfarebných mackov





Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!