sobota 29. augusta 2015

Letná výzva: 5xP

Paradajka + paprika + párky + petržlen... = Parádna praženica.

Plus vajce samozrejme a cibuľka a soľ. Ale tie nie sú na "P". A asi by sa výsledok mal nazvať skôr lečom, no ani to sa nezačína na "P".

Každopádne, tak dobré lečo som ešte nejedla. Možno je to aj tým, že som už veľmi dávno nejedla žiadne lečo. A spomienky naň pochádzajú hádam ešte zo školskej (alebo dokonca škôlkovskej?) jedálne.

Tentoraz bolo:
Podarené
Príjemné
Pekné (no...)
Pohodové
(a nie moc) Prácne
...
skrátka - Parádne!

Pochutili sme si!

Znovu ďakujem Florentíne, že ma úlohou pripraviť jedlo aspoň  z troch surovín začínajúcich sa na písmeno "P" ( http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/60-3p/ ) vyprovokovala, aj dnes prekonať stereotyp a s radosťou pripraviť jedlo o ktorom som ani netušila, ako mi zachutí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!