nedeľa 9. augusta 2015

Letná výzva: Cestou necestou.



Dnes sme dostali od Florentýny úlohu putovať. A samozrejme tiež jesť. "Nezáleží mi na tom, zda si to ponesete z domova nebo si to někde koupíte."

Najprv sa nám do toho tepla nechcelo, ale teraz sme vďační. Urobili sme si výlet za babičkou na Záhorie. Poprechádzali sme sa po voňavom vysušenom borovicovom (Vampílskom) lese, brodili sa pieskom (bol všade, aj na lesných cestičkách), cestou ochutnali černice a potom sme doplnili zásoby energie závinom (mali sme orechový, kakaový i tvarohový). Bola aj zmrzlina, ale tá sa vraj do výzvy nepočíta. Dokonca som si zapojila krokomer, čo mám na mobile, aby som si bola istá, či sme prešli aspoň tie "povinné" 3 km. A veru, v tom teple bohato stačilo, len pár metrov naviac a už sme sa aj ponáhľali do chládku.

A aby nám nebolo málo, pridali sme si malú prechádzku po meste a popri Dunaji aj večer. Pre istotu som si vzala aj niečo na zahryznutie, aby som mala istotu, že je výzva naisto splnená. Pri rieke bolo večer príjemne, potili sme sa už len trochu a znovu sme neodolali aspoň malej zmrzline. A aspoň sme po dlhšom čase zase skontrolovali, ako pokračuje stavba nového Starého mosta.



Dovidenia zajtra. A dobrú chuť (do života)!
Letitia.


---------------------
Letná výzva Kuchařky pro dceru: http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!