sobota 8. augusta 2015

Letná výzva: Jedlo z filmu

"Začátkem prázdnin jsem vám dala za úkol podívat se na nějaký film s jídelní tématikou. Máme víkend, je mnohem víc času, a tak si uvařte jídlo, které jste v tomhle (a žádném jiném!) filmu viděli." Takto znie zadanie Letnej výzvy na dnešný deň.

Bola som z toho trošku vydesená. Posúďte sami, v deň "pozerania filmu" som videla niektoré epizódy kresleného seriálu Simon's Cat (píšem o tom "TU").

Napríklad tento:

Alebo aj tento:

No uznajte, čo presne mám podľa tohoto variť?

Ale hádam som si nakoniec poradila. Pokúsila som sa čo najvernejšie zrekonštruovať večeru, ktorú mačka Simonovi ... "vylepšila". Môžete porovnať aj vy. Čo myslíte, podarilo sa mi to?




Bolo trošku detektívne podľa jednoduchých čiar identifikovať jednotlivé druhy jedla. Tak hádam mi to Florentýna uzná - z horného ľavého rohu: Vajíčko na mäkko, pohár vody, na veľkom tanieri mozarella a 4 cherry rajčinky, príbor (vidlička vpravo, asi je Simon ľavák), soľnička a korenička, váza s kvetmi a na malom tanieriku sendvič. Pri tej príležitosti som si hneď vyskúšala vajíčko na mäkko podľa Florentýny (www.kucharkaprodceru.cz/jak-uvarit-vejce). A čuduj sa svete, najväčší problém mi robilo nájsť niečo, čo by som dnes - po návrate do vysušeného bytu (a balkónu) mohla dať do vázy, ktorá na stôl podľa Simona predsa patrí! Nakoniec tam skončila bazalka (mali sme pár vetvičiek so sebou na chalúpke), pažitka, jeden jakž tak prežívajúci výhonok mäty a kúsok asparágu, ktorý sa na moje prekvapenie vôbec netváril, že by mu tá horúčava a naša neprítomnosť nejako prekážala.

Posledná kontrola, či je všetko ako má byť...

Dobrú chuť. A radostný deň aj zajtra!
Letitia.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!