utorok 4. augusta 2015

Letná výzva: Meľte, drvte, rozomeľte.


Meľte, drvte, rozomeľte... tak znela dnešná výzva. ( http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/35-melte/ )

Drvila som, ako sa dalo - tĺčikom,  valčelom - piškóty na kokosové guľky, ľad na ľadovú triešť. Z tej som potom urobila mojito podľa tohto receptu https://www.kucharkaprodceru.cz/mojito-recept/ .

Večer pri hre sme si pochutnali na oboch.

3 komentáre:

  1. Odoslané v poslednej chvíli, tak som sa nestíhala vykecávať.

    Po prečítaní výzvy som rozmýšľala, čo rozdrvím. Mlynček, ani mažiar tu nemám... ani orechy a pod. Prvé mi prišli na myseľ piškóty, ktoré som si kúpila práve pre pripad nejakej vypečenej výzvy. Potom ľad na mojito. Hneď o polnoci som naliala vodu do kelímkov od Veta a dala zmraziť...
    Zbytok príprav prišiel na rad až v podvečer.

    Piškoty som rozdrvila tĺčikom, primiešala kakao, cukor, maslo a tvarovala guľôčky. Po obalení v kokose putovali ešte na chvíľu do chladničky, až potom na stôl.

    Aj ľad som drvila tĺčikom. Šlo to ľahšie, ako som čakala a nealko mojito, aj keď trochu provizórne - s citrónom namiesto limetky nám padlo v dnešný horúci deň veľmi dobre.

    Dobrú chuť! A dovidenia zajtra. Letitia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte som drvila samozrejme aj mätové lístky a tak. :)

      Odstrániť
    2. A ešte som drvila samozrejme aj mätové lístky a tak. :)

      Odstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!