sobota 1. augusta 2015

Letná výzva: Piknikový deň.

"Stolujte netradičně a snižte se přitom až k zemi," hlása dnešná výzva. (http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/32-stolovani-na-zemi/ )

Tak som sa znížila - raňajky na schodíkoch pred chalupou, na obed sme si rozložili piknikový stolík a sedeli sme na peňkách (pníkoch) pri ohnisku, olovrant bol pre zmenu na deke pri dobrej knihe. Na večeru by sme si mohli pre zmenu opekať...

Musím povedať, že si dnešný piknikový deň užívam naplno. Dúfam, že aj zbytok rodiny. Dokonca som si k deke vyrobila drôtený stojan na pohárik, aby sa pitie nerozlialo do trávy. Stačí zapichnúť do zeme a pohár sa neprevrhne.

Radostný deň aj vám! A dovidenia zajtra.
Letitia.

5 komentárov:

  1. Krasne ste si to uzili :) dnesna vyzva bola super, ja som zas piknikovala u rodiny v Lednici, obed som si dala na trave na deke, a bolo to strasne prijemne :) a rozhodne by som si to toto leto este chcela zopakovat :)
    P.S. a ozaj, chalupku mate velmi prijemnu, to priedomie priam laka na posedenie a pitie kavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Veru tam aj často sedávame, či už pri káve, alebo len tak, hľadiac na mesiac... Ale väčšinou sedíme na stoličke. :D

      Odstrániť
  2. aha, a este na jednu vec som zabudla - uz niekolko dni sa Ta chcem spytat, kde si zohnala knihu Julie a Julia? rada by som si precitala nieco dobre a mam pocit, ze kniha s kulinarskou tematikou sa k tohtorocnemu letu vyslovene pyta :) skusala som ju pozerat na martinuse, na gorile aj inych web knihkupectvach, ale vsade je uz vypredana :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa mi vyslovene pýtala k tomuto letu. Nakoniec som vygooglila, že ju majú v Petržalskej knižnici na Prokofievovej. Asi o týždeň ju tam vrátim, ak to nemáš ďaleko.

      Odstrániť
  3. hmmmm, to by som nejako vymyslela. bud si spravim vylet to petrzky alebo poprosim svagrinu, ta tam byva :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!