štvrtok 13. augusta 2015

Letná výzva: poriadok v korení.

Možno si spomínate, ako som si nedávno robila poriadok v korení. Kým boli vrecúška s rôznymi druhmi pochutín uložené v krabičke, stále mali tendenciu miešať sa, vypadávať, schovávať sa a vytiahnuť ten správny balíček ma často stálo viac námahy, ako si zaslúžilo. Až som dostala nápad a skrinku s korením si zreorganizovala. Zapáčilo sa mi uložiť vrecúška do nepotrebného stojana na CD. Píšem o tom na svojom blogu [link].

Preto som si po prečítaní dnešnej výzvy: "Dnes si proto projděte koření, vyhoďte staré a nepotřebné kousky a na nákupní seznam dopište to, co vám chybí." pomyslela, že ja už mám veru hotovo, veď som to len nedávno triedila. Ale pre pokoj svedomia (a po zistení, že ono "nedávno" bolo už pred štvrťrokom) som predsa skontrolovala dátumy na všetkých sáčkoch. A veru, našla som asi dve vrecká majoránky a jedno Provensálske korenie, ktoré za tie tri mesiace zostarli o celý rok. ;-) Inak je všetko v poriadku a po utretí poličky som všetko nasťahovala zase naspäť.


A ako dopadla včerajšia zaprávaná fazuľka? Dali sme si ju dnes k obedu s gratinovanými zemiakmi a mäsovými guľkami podľa receptu z e-mailového klubu Kuchařky pro dceru. Keď syn (neznesiteľne pravdovravný tínedžer) uvidel naložené taniere, zhodnotil ich slovami: "Vyzerá to dobre." A po dojedení priznal: "Bolo to dobré." Tak som spokojná.

A, Flo, vďaka! Vďaka za podrobné vysvetlenie, i za výzvu, ktorá ma donútila vyskúšať si zaprávanú zeleninu. Podľa receptu a doterajších skúseností som neverila, že by mi to chutilo, ale dnes viem, že som "zadělávané" nerobila poslednýkrát.


Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia. 


3 komentáre:

  1. Leti, s tym CD stojanom si ma dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) To ja rada.
      Ale dostala som asi aj sama seba - onehdy, keď mi ten nápad vhupol do hlavy ;-)

      Odstrániť
  2. Leti, s tym CD stojanom si ma dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!