sobota 5. septembra 2015

Už sa teším na advent

Prečo? No predsa kvôli novej výzve. Pre zmenu predvianočnej, ktorú nám Florentýna včera ohlásila. Už ju mám aj zapísanú v kalendári. Aha!

Kalendár v mobile

... a na počítači


"Velká adventní výzva Kuchařky pro dceru začne v pátek 20. listopadu a skončí v neděli 20. prosince 2015.
Bude čítat 31 adventních úkolů, jejichž smyslem a cílem bude nejen připravit vás na Vánoce, ale taky vám dát záminku, abyste si v tuhle uspěchanou dobu našli čas na sebe, na své blízké a náležitě si užili celou dobu čekání na vánoční svátky..."
(Viac nájdete na stránke vyzva.kucharkaprodceru.cz)

(aj spánok obetujem ;) )

A čo dovtedy? Nebojte, zaháľať nebudeme. Ak chcete, navštívte nás aj vy v novej facebookovej diskusnej skupine: Kuchařka pro dceru. Každý týždeň sa tam objaví nová téma a nová týždenná výzva. Možno nesúťažná (len pre zábavu a inšpiráciu našej vlastnej kuchyne), ale je dosť možné, že sa objavia aj ďalšie (priebežné) súťaže o ceny.

A aby som to nemala také jednoduché, nechala som sa nahovoriť na (spolu)patronát. Takže každý šiesty týždeň to budem práve ja, kto vymyslí tému a bude zvlášť bedlivo sledovať, ako sa vám ju darí plniť. ;-)

Tak zatiaľ dovidenia - na FB, i tu - čoskoro pribudnú nové články o Snídani u Florentýny - a najneskôr 20. novembra znovu s každodennými príspevkami Adventnej výzvy. Teším sa.

Radostné dni!
Leittia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!