nedeľa 17. júla 2016

Výnimočná domáca zmrzlina

Dnes som spojila dve výzvy v jednom jedle. Zadania: 

- Připravte něco sladkého mraženého (http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/17-prazdninova-vyzva-2016/

som spojila do jednej výnimočnej zmrzliny. 

Pokyn "...pripravíte nejaký výnimočný pokrm. Najlepšie novinku, ktorú ste vždy chceli vyskúšať, ale nikdy k tomu doteraz neprišlo," som tentoraz vzala vážne. Na "trojminútovú" ovocnú zmrzlinu sa už chystám asi rok. Odkedy som si o nej prečítala u Florentýny (https://www.kucharkaprodceru.cz/domaci-zmrzlina/). Dokonca som kvôli tomu kúpila mixér, ktorý zvládne rozsekať ľad. Ale pokusy som odkladala zo dňa na deň, z jesene na jar... až konečne prišiel ten čas a vďaka výzve som to už nemohla odložiť ani o jeden deň. 

Síce som sa k mixéru (a mrazeným malinám) dostala až večer, ale to ma nemohlo odradiť. S polnocou sa dnešné zadanie výzvy končí a to by bola škoda nestihnúť ho. 

Šťastne môžem konštatovať, že pokus sa vydaril. Rozmixovala som mrazené maliny s trochou kyslej smotany a lyžičkou cukru, pridala pár lístkov mäty a preložila do misky. Ochutnala... 

Keďže mi to na večer pripadalo trošku moc silné (ľahké a chuťovo výrazné, s vysokým glykemickým indexom), nakoniec som si do zmrzliny primiešala ešte trochu ovsených vločiek. A musím povedať, že takto to budem robiť častejšie. S primixovanými ovsenými vločkami, z toho budú vynikajúce letné raňajky! 

Dobrú chuť! (A dovidenia zajtra!) 

PS: Teraz asi častejšie budem zdieľať denné úlohy tu na blogu (okrem týždenných zhrnutí), hlavne ak budem cestovať)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!