pondelok 8. augusta 2016

Prázdninová výzva KPD 39. - Nakreslené jedlo

Dnešnú úlohu ("Nakreslete jídlo, nebo jeho přípravu") som si obzvlášť užila.

Hneď prvá myšlienka po prečítaní zadania znela: "Jéj, konečne dokreslím tie pohľadnice, čo ešte chcem poslať!"  Ale keď som si prečítala "Nezáleží na výtvarné technice. Nezáleží na tom, co ke kreslení použijete. Nezáleží na podkladu, na který budete kreslit. Nezáleží na počtu barev. Záleží na tom, abyste si tuhle prázdninovou aktivitu užili,"  moje myšlienky sa začali rozbiehať. - Kresliť prstom do piesku? alebo vodou na betón? Ale čím? Hubkou na riad? Mám len jednu, čím budem potom umývať riady? ...

Vyhrala to voda na betón. Nabrať do plastovej fľaše vodu, do vrchnáka spraviť dieru, a môže sa maľovať. Ešte vymyslieť jednoduchý motív, ktorý možno považovať za jedlo. Zmrzlina sa počíta, však?


Ešte pokus o pečenú rybičku. :)
(Schlo to rýchlejšie, ako som stíhala fotiť)



Ale došlo aj na pohľadnice. Pečená rybička nemohla chýbať. Ani zmrzlina. A to tretie sú sardinky, ešte zatiaľ plávajúce v mori. Musela som nakresliť aj tie, mali sme ich včera na večeru. ;-)



Dobrú chuť! A radostné leto!
Dovidenia zase niekedy.


1 komentár:

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!