utorok 30. júna 2015

Veľká letná výzva Kuchařky pro dceru.


 Všetkým vám želám radostný deň.

Nechala som sa zlákať. Až tak, že som si založila tento špeciálny priestor na zverejňovanie svojich každodenných pokusov. Ale mala by som asi začať od začiatku. O čo teda ide? 



Nečakajte tu nejaké zázračné fajnové recepty na super jedlá. Naopak, sama sa v kuchyni necítim ešte celkom suverénne. A práve preto som sa zaregistrovala medzi pravidelných čitateľov blogu Kuchařka pro dceru.

Florentýna, autorka tohto blogu i viacerých iste výborných (zatiaľ som nemala tú česť vyskúšať) kuchárskych knižiek predovšetkým pre tie/tých, ktoré/í si v kuchyni nie sú celkom isté/í, nám na leto pripravila "Veľkú výzvu". Malo by to byť čosi ako honba za pokladom. Na každý deň pripadne jedna úloha (predpokladám, že sa bude týkať kuchyne). A ak chcem získať "poklad", musím ju každý deň, alebo aspoň tak často, ako sa len bude dať, plniť. A ešte v ten deň zverejniť fotografický dôkaz.

Nechcela som svoj pôvodný blog zahltiť 62 príspevkami o jedle, tak som sa rozhodla vytvoriť tento špeciálny priestor. Či bude zaujímavý aj pre niekoho iného ako pre mňa a prípadne Florentýnu... či bude jeho funkčnosť obmedzená len na letné prázdniny, alebo sa z neho vyvinie čosi viac a dlhodobejšie... Ukáže čas. Zatiaľ sa teším na plnenie úloh Veľkej letnej hry. Prvé zadanie sa na jej stránkach objaví už o chvíľku - o polnoci na 1. júla.

To je vzrušujúci začiatok prázdnin. Cítim sa znovu ako dieťa... a teší ma to. :)

5 komentárov:

  1. Hurá! Bude inspirace! :-)
    L. H.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) Vitaj.
      Aj ja sa už teším, čo všetko z toho vzíde. L.

      Odstrániť
  2. Ahoj, ja som sa do vyzvy tiez zapojila - je to pre mna taky ventil popri vsetkych povinnostiach a radostiach materskej dovolenky. Musim potvrdit, je to naozaj zabava, akurat ze sa vecer nikdy nedostanem spat pred polnocou, lebo kym si neprecitam vyzvu na nasledujuci den, neviem zaspat :-D :-D :-D Ale s vdacnostou musim povedat, ze za tie tri tyzdne som v kuchyni objavila kopec novych receptov, postupov a robi mi to taku radost, ze zo mna, kedysi odporkyne varenia a totalnej amaterky sa hadam stane raz aj celkom schopna kucharka. Drzim palce! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Lucka!
      Zdá sa že sme na tom podobne. Tiež som sa v kuchyni nikdy necítila dobre. A to ani vtedy keď som nemusela variť, len jesť. Teraz aj vďaka výzve je to zábava a radosť, ešte sa zo mňa naozaj stane kráľovná kuchyne. Však už je na čase po toľkých rokoch. :D

      Maj sa pekne! Leti.

      Odstrániť
    2. A s tým spánkom detto. Každý deň musím čakať na polnoc. Ešte aj keď som bola unavená po túre, síce som zaspala, ale okolo polnoci som sa vždy zobudila a hneď som siahala po mobile, aká je ďalšia výzva. :D

      Odstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!