nedeľa 30. augusta 2015

Letná výzva: Slávnostný prípitok



"Barmanom" je u nás v rodine manžel. Ak sa mu do niečoho nemiešam, tak je to miešanie nápojov. ;-) Ale dnes sme si museli vymeniť úlohy a drahý bol "len" v roli radcu. Miešať som podľa výzvy musela ja. Večer po návrate z chalúpky sme si užili najprv spestrenie v podobe vymýšľania a prípravy drinku, potom spoločné chvíle pri jeho vychutnávaní. (O fotky sa tentoraz postaral synátor.) Vďaka!

Zloženie:
Vodka
Citrónovo-limetkový sýtený nápoj (ala Sprite)
Pomarančová šťava
"Grenadína"
Sóda
Ľad
Na ozdobu:
Plátok pomaranča, ozdobná slamka, hrubá slamka.





Takto sme oslavovali - poslednú prázdninovú nedeľu, predposledný deň Veľkej prázdninovej výzvy, ale tiež 45. výročie môjho krstu.
Nazdravie!
A dovidenia zajtra. Letitia.


PS: Neverím, že by som mohla vyhrať, ale keby náhodou - firma Baileys ponúkla jednému súťažiacemu fľašu celkom nového čokoládového likéru. Tak sa o tú možnosť predsa neochudobním. Tu je link na ich "sociálnu sieť".

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!