utorok 8. marca 2016

Pôstna výzva - Dám si pór


Dnes som si zo zeleninovej ponuky vybrala pór. Rozmýšľala som, ako ho pripraviť - či urobím osvedčenú polievku, alebo vyskúšam niečo zapečené, ako nás Florentýna učila posledný štvrtok... Nakoniec som využila jej dnešný tip a pripravila som z póru omáčku na cestoviny. (Postup nájdete tu: http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/24-postni-vyzva-2016/)

Výborne sme si pochutili. Myslím, že podobnú omáčku budem robievať veľmi často. Jednoduchá a nenáročná na prípravu a veľmi chutná. Verme, že aj výživná.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.


PS: Asi najväčší problém mi robilo dostať na fotku ten karafiát. Nakreslila som ho pomerne ľahko, ale nevedela som ten obrázok dostať do záberu. Nakoniec som musela kresliť ešte jeden na menší kúsok (lepiaceho) papierika. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!